Kundeservice
Frakt og levering
Vi er stolte av å kunne si at vi har superlogistikk og lynrask levering av lagervarer. Alle ordre før kl. 14 sendes normalt samme dag. Normal transporttid er 1-4 dager avhengig av leveringsadresse. Du kan spore sendingen din så snart den har forlatt vårt lager.
Ja, du kan hente varene selv. Vi har Pick-Up Point på vårt hovedkontor/lager på Borgeskogen 32, 3160 Stokke. Sørg for å velge Pick-Up Point som fraktalternativ i kassen når du bestiller. Vårt Pick-Up Point har åpningstid alle hverdager mellom 08:00 – 16:00. Du vil motta en SMS fra oss når varene er klare til henting.
Så fort varene dine er sendt fra vårt lager vil du motta SMS med lenke for sporingen av pakken din.
I kassen kan du selv velge mellom å få tilsendt pakken med Posten/Bring eller Schenker. Vi tilbyr også «Bring ekspress neste dag».
For alle leveranser, unntatt når varene hentes i vårt lager, beregnes et frakttillegg av netto fakturert beløp:
Sone 1 – Østlandet – 3 % | Sone 2 – Sørlandet – 3,5 % |
Sone 3 – Vestlandet – 4 % | Sone 4 – Trøndelag – 4 % |
Sone 5 – Nord Norge – 6 % | Sone 6 – Svalbard – 9 % |
Ordningen er basert på NELFO’s gjeldende satser med 0-punkt i Oslo. Ved eventuelle ekspressforsendelser skal frakttillegg avtales særskilt. I tillegg beregner vi 0,5 % i transportforsikring. Disse to tilleggene fremkommer som et eget beløp på faktura.
Retur og angrerett
Dersom du har mottatt en vare som er defekt vil vi erstatte denne med ny vare. For å returnere en defekte varen ønsker vi at du fyller ut vårt returskjema. Trykk her for å gå til vår side for retur.
Merk at all retur skal alltid være avtalt med en representant hos Norlux/Ledpro før returskjema sendes. Kontakt kundeservice for å avtale retur.
Vi er fleksible når det gjelder retur av varer. Vi gjør oppmerksom på at varen skal returneres i original emballasje. Varen må også være hel og uten skader slik at varen kan selges på nytt uten forringelse av verdi. Ta kontakt med oss for nærmere avtale.
Du finner vilkårene for retur i våre salgs- og leveringsbetingelser.
Betaling
Alle ordrer blir fakturert i henhold til våre salgs- og leveringsbetingelser. Faktura utstedes til bedriftadressen som er lagret på ditt kundeforhold.
Vi oppfordrer til bruk av faktura på e-post. Vennligst ta kontakt med oss for å forsikre deg om at du mottar faktura på e-post.
Dersom varene du har bestilt ikke allerede er sendt fra vårt lager, kan du legge inn en ny ordre. Vi vil da sørge for at alle varer sendes samlet.
Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål vedrørende din betaling. Vi besvarer dine spørsmål alle hverdager mellom kl. 08:00 og 16:00. Kontakt oss på post@ledpro.no eller telefon 97 11 18 18.
Konto
Ja, du må du ha konto for å kunne handle på ledprobedrift.no. Vi gjør oppmerksom på at alle priser på produktene er skjult frem til du logger deg inn med konto. Dersom du er privatperson, kan du handle uten konto på ledpro.no.
Klikk her for å søke om konto.
Du kan enkelt endre passordet ditt fra min side. Gå til fanen kontodetaljer for å endre passordet.
Ved innlogging kan du klikke på «Glemt passord». Du vil da motta en e-post med mulighet for å opprette nytt passord.
Alle passord er lagret kryptert i vår database. Vi har derfor ikke innsyn i ditt nåværende passord.
På din konto lagrer vi bedriftsnavn, navn, adresse(r), e-post og telefonnummer.
Du kan når som helst be om at vi sletter kontoen din. Merk at dersom du sletter kontoen vil du også miste ordrehistorikken som er lagret på kontoen.